Během podzimu 2021 jsem se zúčastnil metodologického kurzu na Maltě s názvem „Empowerment in ICT Skills Making Use of Technology Tools“
Během kurzu jsem si osvojil editaci webových stránek pomocí editoru wix.com. Zdokonalil jsem se v editaci a publikování příspěvků blogu na platformě bloogger.com. Dílčími výstupy kurzu byla rovněž tvorba audio souborů pro podcasting, tvorba a editace komiksů na webu storyboardthat.com a práce s generátory avatarů. Využití těchto aplikací ve výuce cizího jazyka zvyšuje motivaci studentů, protože svou pestrostí stimuluje jejich pozornost. Webové příspěvky jim navíc umožní vracet se k probraným jevům a zefektivnit tak jejich pokrok. Osvojil jsem si většinu probraných jevů. Aktivně používám MS TEAMS, který mi ve svém rozhraní umožňuje publikování materiálů a příspěvků jako blog. Studenty nadchla možnost tvorby cartoon story na webu storyboardthat.com, tak jim bylo zadána tvorba vlastních příběhů v AJ. Výstupy mám v plánu prezentovat i na školních sociálních sítích. Mnou vytvořený web na wix.com jsem představil žákům a začal zde publikovat bonusové materiály pro výuku AJ. Jako hlavní přínos mobility vidím seznámení se s možnostmi webové prezentace elektronických materiálů pro výuku anglického jazyka. V neposlední řadě bylo pro mě velkým benefitem i setkání se s kolegy z jiných evropských zemí v jedinečném prostředí Malty. Poznatky jsem s kolegy sdílel v rámci předmětové komise. Pro kolegy jsem připravil prezentaci hlavních aplikací a zájemce proškolil v jejich používání. Děkuji za krásně strávený týden na Maltě :).
S radostí oznamujeme, že dalších 15 studentů úspěšně složilo mezinárodní zkoušku B2 First Cambridge! Tato…
Ve čtvrtek 12. června 2025 se aula Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně…
Od 26. května do 5. června 2025 trvaly letošní maturitní zkoušky v prezenčním studiu u…
Dne 15. května 2025 se studenti a učitelé Střední školy podnikatelské a Vyšší odborné školy, s.…
Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola, s.r.o. Zlín se vždy snažila o propojení teoretické…