NÁPOVĚDA PRO RODIČE

KONTAKTY

Potřebuji informace

 

Hana Jasenská

Hana Jasenská

tajemnice

tel.: +420 735 150 070
Kontakt: info@spos.cz
úřední hodiny: pondělí – pátek: 8:00-13:00

Datová schránka: jw8sqhv   

 

ELEKTRONICKÁ TŘÍDNÍ KNÍŽKA EDUPAGE

Videonávody

Edupage práce s mobilní aplikací

Edupage práce s mobilní aplikací

Nápověda pro rodiče - Práce s Edupage

 

Přihlášení- rodič

Čeština Jak se přihlásit do EduPage jako rodič s jedním anebo více dětmi?
Čeština Nefunguje mi heslo, zapomněl jsem heslo
Čeština Jaký je rozdíl mezi rodičovským a účtem žáka v EduPage?
Čeština Jak se v rodičovském kontě přepínat mezi dětmi?
Čeština Rodič – jak si můžem změnit heslo do EduPage?
Čeština Jak může rodič zjistit heslo na EduPage kontě svého dietěte?
Čeština Jak odstranit užívatele z mobilní aplikace?
Čeština Proč vidím v EduPage jen jedno dítě, když mám na škole dvě děti?
Čeština Jak si odpojit žácké konto od rodičovského konta?
Čeština Jak si můžem změnit email do rodičovského konta?
Čeština Jak si v mobilní aplikaci přidat dalšího užívatele
Čeština Po přihlášení vidím chybu ve svém jméně / změnilo sa mi jméno
Čeština Dítě nastoupilo na novou školu, ale v aplikácii ho stále nevidím
Čeština Jak v mobilní aplikaci odstránit uživatele?
Čeština Změna hesla v žáckém kontě

Mobilní aplikace  Nastavení mobilní aplikace

Čeština Mobilní aplikace EduPage
Čeština Jak změnit jazyk mobilní aplikace?
Čeština Jak vypnout/zapnout  push notifikácie v mobilnej aplikácii?
Čeština Notifikace na zařízeních Xiaomi
Čeština Jak zapnout zvukové notifikace příchozích zpráv?
Čeština Jak vyčistit vyrovnávací paměť (cache) v aplikaci?
Čeština Přehled DÚ a upozornění na zíjtřejší úlohy
Čeština Jak si nastavit, které typy notifikácií dostávat a zdali je dostávat se zvukem
Čeština Možnosti nastavení notifikací o zadaní absence v mobilní aplikaci
Čeština Nastavení zvukových notifikací v mobilu pro aplikaci EduPage
Čeština Jak si nastavit v jakém čase dostávat notifikace

Mobilní aplikace  Nastavení mobilní aplikace  Dvojstupňové ověřování

Čeština Na co slouží dvojstupňové ověření?
Čeština Jak si nastavím dvojstupňové ověření pomocí mobilního telefonu
Čeština Můžem mít pro dvojstupňové ověření nastavených víc zařízení?
Čeština Chci se přihlásit, ale nemám u sebe mobil, na ktorém mám aktivované dvoufaktorové ověření
Čeština Jak si vypnu dvojstupňové ověření?
Čeština Mám nový mobil. Jak si na přesunu dvojstupňové ověření?
Čeština Jak si odstraním mobil z dvojstupňového ověření?
Čeština Potřebuji zmenit heslo, co s dvoujfaktorovým ověřením?
Čeština Zapnul jsem si dvojstupňové ověření a teď se nevím přihlásit do EduPage. Co mám dělat?

 

Mobilní aplikace  Návody k mobilní aplikaci  Rodič

Čeština Jak se přihlásit do EduPage jak rodič s jediným anebo více deťmi?
Čeština Mám problém s přihlášením
Slovenčina Změna hesla v kontě žáka
Čeština Jak se v rodičovském kontě přepíná mezi dětmi?
Čeština Jaký je rozdíl mezi rodičovským a  kontem žáka v EduPage?
Čeština Jak podepsat známky?
Čeština Jak odhlásit dítě z oběda?
Čeština Jak poslat zprávu jen některým učitelům anebo žákům?
Čeština Kde se podívám na rozvrh?
Čeština Ztratila sa mi zpráva/DÚ ?!
Čeština Jak podat žádost o uvolnění dítěte z vyučovaní?
Čeština Jak zadat elektronickou omluvenku?
Čeština Jak odstránit uživatele z mobilní aplikácie?
Čeština Přehled  suplování v aplikaci
Čeština Kde se můžu podívat na příchody a odchody svého dítěte?
Čeština Tmavý režim (dark mode) mobilní aplikace EduPage
Čeština Jak můžu fitrovat/vyhledávat ve zprávách?
Čeština Žák/rodič – jak se podívám na výpis známek v mobilní aplikaci?
Čeština Žák – jak v mobilní aplikaci zjistím, že byl DÚ správně odeslán učitelovi?
Čeština Jak v mobilní aplikaci vymažu zprávu, kterou jsem omylem rozeslal?
Čeština Proč nevidím kachličku Žádosti/Vyhlášení?
Čeština Překlad zprávy v EduPage do jiných jazyků
Čeština Dítě nastoupilo na novoú školu, ale v aplikaci ho stále nevidím
Čeština Tmavý režim v mobilní aplikáci (Xiaomi)
Čeština Přehled DÚ a upozornění na zítřejší úlohy
Čeština Chci podat Omluvenku / Žádost /

 

FAQ

Často kladené otázky

Jaká je výše školného?
Kdy si volí žáci specializaci (zaměření) v rámci oboru Ekonomika a podnikání?

Zaměření si žáci vybírají v polovině 2. ročníku, kdy od nás obdrží brožurku s informacemi ohledně zaměření, výstupech pro absolventy a maturitních předmětech. Upozorňujeme, že zaměření se otevře v případě, že si ho vybere nejméně 10 žáků. Pokud se zaměření neotevře, vybírá si žák ze zaměření, které se otevřou.

Kde najdu informace o proběhlých platbách školného?

Informace najdete v elektronické třídní knížce v sekci Komunikace a potom platby. Zde uvidíte i variabilní symbol žáka/ žákyně.

Potřebuji uvolnit syna či dceru na delší dobu (týden a více) z vyučování ?

Použijte žádost v elektronické třídní knížce. Viz návod 

Přijímací řízení v roce 2025

 V případě volby zaměření Trenérství volíte ŠVP Sportovní akdemie

X