Tisková zpráva: Nové sídlo i rozšířená nabídka studia. Známá střední škola zahajuje školní rok s novinkami

Tisková zpráva: Nové sídlo i rozšířená nabídka studia. Známá střední škola zahajuje školní rok s novinkami

Zlín – 1. září 2020 – Nové sídlo a rozšířená nabídka studijních zaměření. S těmito novinkami vstupuje do dalšího školního roku Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola, která již téměř 30 let úspěšně působí ve Zlíně a v Kroměříži.

„Od letošního srpna se sídlo školy, které dosud bylo v Kroměříži, přesunulo do Zlína na adresu nám. T. G. Masaryka 2433,“ říká ředitel školy David Martinek a pokračuje: „Naše středoškolské studenty změna nijak nezasáhne. Na této zlínské adrese probíhala výuka
i dosud.“ V Kroměříži, v Tovačovského ulici 337, kde dosud bylo oficiální sídlo instituce, bude nadále probíhat distanční výuka v nadstavbovém studiu.

Další novinkou nadcházejícího školního roku na Střední škole podnikatelské a Vyšší odborné škole je zaměření Sportovní management, které si mohou zvolit studenti střední školy od 3. ročníku. „Absolventi tohoto zaměření najdou uplatnění na manažerských pozicích v tělovýchovných a sportovních zařízeních a klubech. Jde například o vedoucí sportovních družstev nebo organizátory velkých sportovních akcí,“ uvádí dále David Martinek. Studenti tohoto zaměření mohou pak pokračovat ve studiu například na Masarykově univerzitě v Brně nebo na University of New York v Praze.

Další zaměření, z nichž si mohou studenti vybírat, je Cestovní ruch a průvodcovství, Firemní management a právo, Ekonomika a multimédia a Ekonomika a cizí jazyky. Vyšší odborná škola pak nabízí tříleté denní studium Cestovní ruch.

Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola působí ve Zlíně a v Kroměříži od roku 1992. Od září čeká na studenty také nová klimatizovaná PC učebna.

Úřední hodiny v době letních prázdnin

Úřední hodiny v době letních prázdnin

Úřední hodině v době letních prázdnin:

blank
ve Zlíně
Úřední hodiny v červenci:
13.7.- 15.7. od 9:00-12 hod.
21.7.-22.7 od 9:00-12 hod.
Úřední hodiny v srpnu:
10.8.-11.8.od 9:00-12hod.
24.8.-31.8.od 9:00-14 hod.
budova KM web

 

v Kroměríži

 Úřední hodiny v červenci:
7.7.od 9:00-12 hod.
20.7.od 9:00-12 hod.
28.7 od 9:00-12 hod.
 Úřední hodiny v srpnu:
17.8.od 9:00-12 hod.
28.8 od 9:00-12 hod.

potvrzení o studiu pro 1. ročník vydáváme od 24.8 do 31.8.2020 a potom od 1.9. 2020.

Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení

Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení

Ředitel školy vyhlašuje 2. kolo přijímacího řízení do 1. ročníku pro školní rok 2020/2021 na základě §59 a násl. zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění a z novelizované vyhlášky č. 353/2016Sb., kterou se stanoví podrobnosti o organizaci přijímacího řízení ke vzdělávání ve středních školách, v platném znění.

 Termín podání přihlášek do: 30. června 2020, 11.00 hod.

Přihlášky je možno odevzdávat do 30.6. 2020 na sekretariátu školy v pracovní dny od 7:30 do 14:00 nebo ji můžete poslat poštou doporučeně na předepsaném tiskopise s podacím razítkem nejpozději ze 29.6.2020.

 Termín 2. kola přijímacího řízení: 30. června 2020

Ve 2. kole přijímacího řízení nebudou uchazeči ke vzdělávání přijímáni na základě jednotných přijímacích zkoušek . Do výsledku přijímacího řízení 2. kola nebudou výsledky z ČJL a MAT započítávány.

Uchazeči budou přijímáni do naplnění kapacity příslušného oboru vzdělávání:

  • Ekonomika a podnikání
    RVP 63-41-M/01 (4 leté denní studium s maturitou)
  • Podnikání
    RVP 64-41-L/51 (2 leté denní studium  a 3 leté dálkové studium s maturitou – výuka probíhá v sobotu)

Kritéria pro 2. kolo přijímacího řízení

Kritéria pro 1. kolo přijímacího řízení

Informace pro přijaté uchazeče – sjednání schůzky

Informace pro přijaté uchazeče – sjednání schůzky

Vážení rodiče, milí žáci,

blahopřejeme k přijetí na Střední školu podnikatelskou a Vyšší odbornou školu.

Velice nás těší, že jste si vybrali právě naší školu. Abychom Vám podali první základní infomace o studiu, předali rozhodnutí o přijetí a podepsali smlouvy o vzdělání, tak jsme vytvořili rezervační formulář, kde si můžete sjednat schůzku.

Postup pro sjednání schůzky k podpisu smlouvy o vzdělávání a převzetí rozhodnutí o přijetí ke studiu.

  1. Klikněte do formuláře níže a vyberte z nabídky akci „Schůzka k podpisu smlouvy a převzetí rozhodnutí“.
  2. Vyberte datum z nabídky, které Vám vyhovuje. (vybírat můžete v kalendáři pouze ze dnů, které jsou tučně označeny)
  3. Zarezervujte si přesně čas schůzky podpisu smlouvy o vzdělávání a převzetí rozhodnutí o přijetí kliknutím na tlačítko „Rezervace“.
  4. V případě, že Vám žádný termín a čas nevyhovuje, tak si můžete sjednat schůzku v jiný čas po telefonické domluvě. Tel.: 577215314
Začaly ústní maturity

Začaly ústní maturity

Nezvykle pozdě začaly v tomto školním roce ústní maturitní zkoušky. Zpoždění samozřejmě zapříčínila opatření ohledně epidemie koronaviru.

15.- 18. června 2020 maturují studenti denního studia ve Zlíně, ve dnech 24. – 26. června 2020 pak budou maturitní zkoušky skládat studenti dálkového studia na pracovišti v Kroměříži.

Snímky z akce najdete ve fotogalerii.

Sledujte nás  i na našem na Instagramu a Facebooku!

Výsledky 1. kola přijímacího řízení

Výsledky 1. kola přijímacího řízení

Výsledky hodnocení prvního a posledního přijatého uchazeče v jednotlivých oborech vzdělání 1. kolo

Seznam přijatých uchazečů v 1. kole do oboru Ekonomika a podnikání, 63-41-M/01 výsledky ke stažení  
Seznam přijatých uchazečů v 1. kole do oboru Podnikání, 64-41-L/51   výsledky ke stažení

Seznam nepřijatých uchazečů 

DALŠÍ POSTUP:

  • Rozhodnutí o přijetí a uchazeč, uchazečka chce nastoupit na naši školu –zástupce (uchazeč či uchazečka) se dostaví do školy a odevzdá zápisový lístek. Upozornění: Zápisový lístek je možné: odevzdat osobně na sekretariátě školy SŠP a VOŠ, nám. T.G. Masaryka 2433 Zlín v době od 8:00 do 14:00 hodin a to a to nejpozději do 22. 6. 2020. Popřípadě je možné si domluvit předání zápisového lístku v jiné době po telefonické domluvě (tel.: 577 215 314)
  • Rozhodnutí o přijetí a uchazeč, uchazečka nechce nastoupit na naši školu – zákonný zástupce dá co nejdříve vědět písemně či e-mailem (spos@spos.cz), že na naši školu uchazeč, uchazečka nenastoupí. Tímto můžeme vydat nové rozhodnutí a na uvolněné místo přijmout dalšího v pořadí
  • Rozhodnutí o nepřijetí a zájem o školu trvá – zákonný zástupce si vyzvedne ve škole rozhodnutí o nepřijetí a na místě případně odevzdá žádost o nové rozhodnutí (tiskopis bude zveřejněn na stránkách školy). Doma si ho předpřipravte a nechte podepsat i uchazečem či uchazečkou.

Žádost o nové rozhodnutí denní forma

Žádost o nové rozhodnutí dálková forma

Poučení

V případě přijetí potvrdí uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče svůj úmysl vzdělávat se v dané střední škole odevzdáním zápisového lístku řediteli školy, který rozhodl o jeho přijetí ke vzdělávání, a to nejpozději do 5 kalendářních dnů od zveřejnění výsledků. Neučiní-li tak, zanikají posledním dnem lhůty právní účinky rozhodnutí o přijetí tohoto uchazeče ke vzdělávání v dané střední škole.

Proti rozhodnutí o nepřijetí není možné ve školním roce 2019/2020 podat odvolání.

Nepřijatí uchazeči, kteří však splnili podmínky pro přijetí a nebyli přijati pouze z kapacitních důvodů, mají možnost požádat o nové rozhodnutí.

Nové rozhodnutí se vydává podle § 101 a 102 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Podle § 11 odst. 1 vyhlášky č. 232/2020 Sb., o přijímacím řízení, maturitní zkoušce a závěrečné zkoušce ve školním roce 2019/2020, lze žádost podat řediteli školy ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne doručení rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání ve střední škole; počátek této lhůty připadá na den následující po dni doručení rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání a lhůta je zachována také tehdy, je-li žádost posledního dne lhůty svěřena držiteli poštovní licence.

Nevyhoví-li ředitel žádosti o nové rozhodnutí, usnesením řízení zastaví. Pokud vyhoví žádosti, vydá nové rozhodnutí – rozhodnutí o přijetí.

Pokud uchazeč již odevzdal zápisový lístek na jiné škole, může ho po vydání rozhodnutí o přijetí z této školy vzít zpět a uplatnit jej na škole, která mu nové rozhodnutí vydala. Uplatnění zápisového lístku je podmínkou pro nástup do školy. Speciální zákon stanovuje, že ustanovení školského zákona ohledně zápisového lístku se použijí obdobně s výjimkou lhůty pro první odevzdání zápisového lístku. Školský zákon pro případy odevzdání zápisového lístků na základě úspěšného odvolání stanovuje lhůtu 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí (§ 60g odstavec 6 a 7 školského zákona). Uchazeč tedy po oznámení nového rozhodnutí o přijetí má lhůtu na odevzdání zápisového lístku na tuto školu 10 pracovních dní od oznámení rozhodnutí.

Žádost o nové rozhodnutí denní forma

Žádost o nové rozhodnutí dálková forma

Přijímací řízení v roce 2024

Aktuality k přijímacím zkouškám aneb přehled všech změn na jednom místě!  

Pozor v případě volby zaměření Trenérství volíte ŠVP Sportovní akdemie

Hlavní sídlo školy

náměstí T.G. Masaryka 2433

760 01 Zlín

info@spos.cz

tel.: 735 150 070

REDIZO: 600020525

IZO: 108 021 041

IČ: 25344412

Pracoviště Kroměříž

Tovačovského 337

767 01 Kroměříž

beliancinova@spos.cz

733 712 300

REDIZO: 600020525

IZO: 108 021 041

 

Share This
X