Informace pro přijaté uchazeče – sjednání schůzky

Vážení rodiče, milí žáci,

blahopřejeme k přijetí na Střední školu podnikatelskou a Vyšší odbornou školu.

Velice nás těší, že jste si vybrali právě naší školu. Abychom Vám podali první základní infomace o studiu, předali rozhodnutí o přijetí a podepsali smlouvy o vzdělání, tak jsme vytvořili rezervační formulář, kde si můžete sjednat schůzku.

Postup pro sjednání schůzky k podpisu smlouvy o vzdělávání a převzetí rozhodnutí o přijetí ke studiu.

  1. Klikněte do formuláře níže a vyberte z nabídky akci “Schůzka k podpisu smlouvy a převzetí rozhodnutí”.
  2. Vyberte datum z nabídky, které Vám vyhovuje. (vybírat můžete v kalendáři pouze ze dnů, které jsou tučně označeny)
  3. Zarezervujte si přesně čas schůzky podpisu smlouvy o vzdělávání a převzetí rozhodnutí o přijetí kliknutím na tlačítko “Rezervace”.
  4. V případě, že Vám žádný termín a čas nevyhovuje, tak si můžete sjednat schůzku v jiný čas po telefonické domluvě. Tel.: 577215314
23Čvn/20

Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení

Ředitel školy vyhlašuje 2. kolo přijímacího řízení do 1. ročníku pro školní rok 2020/2021 na základě §59 a násl. zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění a z novelizované vyhlášky č. 353/2016Sb., kterou se stanoví podrobnosti o organizaci přijímacího řízení ke vzdělávání ve středních školách, v platném znění.

 Termín podání přihlášek do: 30. června 2020, 11.00 hod.

Přihlášky je možno odevzdávat do 30.6. 2020 na sekretariátu školy v pracovní dny od 7:30 do 14:00 nebo ji můžete poslat poštou doporučeně na předepsaném tiskopise s podacím razítkem nejpozději ze 29.6.2020.

 Termín 2. kola přijímacího řízení: 30. června 2020

Ve 2. kole přijímacího řízení nebudou uchazeči ke vzdělávání přijímáni na základě jednotných přijímacích zkoušek . Do výsledku přijímacího řízení 2. kola nebudou výsledky z ČJL a MAT započítávány.

Uchazeči budou přijímáni do naplnění kapacity příslušného oboru vzdělávání:

  • Ekonomika a podnikání
    RVP 63-41-M/01 (4 leté denní studium s maturitou)
  • Podnikání
    RVP 64-41-L/51 (2 leté denní studium  a 3 leté dálkové studium s maturitou – výuka probíhá v sobotu)

Kritéria pro 2. kolo přijímacího řízení

Kritéria pro 1. kolo přijímacího řízení

16Čvn/20

Začaly ústní maturity

Nezvykle pozdě začaly v tomto školním roce ústní maturitní zkoušky. Zpoždění samozřejmě zapříčínila opatření ohledně epidemie koronaviru.

15.- 18. června 2020 maturují studenti denního studia ve Zlíně, ve dnech 24. – 26. června 2020 pak budou maturitní zkoušky skládat studenti dálkového studia na pracovišti v Kroměříži.

Snímky z akce najdete ve fotogalerii

Sledujte nás  i na našem na Instagramu a Facebooku!

15Čvn/20

Výsledky 1. kola přijímacího řízení

Výsledky hodnocení prvního a posledního přijatého uchazeče v jednotlivých oborech vzdělání 1. kolo

Seznam přijatých uchazečů v 1. kole do oboru Ekonomika a podnikání, 63-41-M/01 výsledky ke stažení  
Seznam přijatých uchazečů v 1. kole do oboru Podnikání, 64-41-L/51   výsledky ke stažení

Seznam nepřijatých uchazečů 

DALŠÍ POSTUP:

  • Rozhodnutí o přijetí a uchazeč, uchazečka chce nastoupit na naši školu –zástupce (uchazeč či uchazečka) se dostaví do školy a odevzdá zápisový lístek. Upozornění: Zápisový lístek je možné: odevzdat osobně na sekretariátě školy SŠP a VOŠ, nám. T.G. Masaryka 2433 Zlín v době od 8:00 do 14:00 hodin a to a to nejpozději do 22. 6. 2020. Popřípadě je možné si domluvit předání zápisového lístku v jiné době po telefonické domluvě (tel.: 577 215 314)
  • Rozhodnutí o přijetí a uchazeč, uchazečka nechce nastoupit na naši školu – zákonný zástupce dá co nejdříve vědět písemně či e-mailem (spos@spos.cz), že na naši školu uchazeč, uchazečka nenastoupí. Tímto můžeme vydat nové rozhodnutí a na uvolněné místo přijmout dalšího v pořadí
  • Rozhodnutí o nepřijetí a zájem o školu trvá – zákonný zástupce si vyzvedne ve škole rozhodnutí o nepřijetí a na místě případně odevzdá žádost o nové rozhodnutí (tiskopis bude zveřejněn na stránkách školy). Doma si ho předpřipravte a nechte podepsat i uchazečem či uchazečkou.

Žádost o nové rozhodnutí denní forma

Žádost o nové rozhodnutí dálková forma

Poučení

V případě přijetí potvrdí uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče svůj úmysl vzdělávat se v dané střední škole odevzdáním zápisového lístku řediteli školy, který rozhodl o jeho přijetí ke vzdělávání, a to nejpozději do 5 kalendářních dnů od zveřejnění výsledků. Neučiní-li tak, zanikají posledním dnem lhůty právní účinky rozhodnutí o přijetí tohoto uchazeče ke vzdělávání v dané střední škole.

Proti rozhodnutí o nepřijetí není možné ve školním roce 2019/2020 podat odvolání.

Nepřijatí uchazeči, kteří však splnili podmínky pro přijetí a nebyli přijati pouze z kapacitních důvodů, mají možnost požádat o nové rozhodnutí.

Nové rozhodnutí se vydává podle § 101 a 102 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Podle § 11 odst. 1 vyhlášky č. 232/2020 Sb., o přijímacím řízení, maturitní zkoušce a závěrečné zkoušce ve školním roce 2019/2020, lze žádost podat řediteli školy ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne doručení rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání ve střední škole; počátek této lhůty připadá na den následující po dni doručení rozhodnutí o nepřijetí ke vzdělávání a lhůta je zachována také tehdy, je-li žádost posledního dne lhůty svěřena držiteli poštovní licence.

Nevyhoví-li ředitel žádosti o nové rozhodnutí, usnesením řízení zastaví. Pokud vyhoví žádosti, vydá nové rozhodnutí – rozhodnutí o přijetí.

Pokud uchazeč již odevzdal zápisový lístek na jiné škole, může ho po vydání rozhodnutí o přijetí z této školy vzít zpět a uplatnit jej na škole, která mu nové rozhodnutí vydala. Uplatnění zápisového lístku je podmínkou pro nástup do školy. Speciální zákon stanovuje, že ustanovení školského zákona ohledně zápisového lístku se použijí obdobně s výjimkou lhůty pro první odevzdání zápisového lístku. Školský zákon pro případy odevzdání zápisového lístků na základě úspěšného odvolání stanovuje lhůtu 10 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí (§ 60g odstavec 6 a 7 školského zákona). Uchazeč tedy po oznámení nového rozhodnutí o přijetí má lhůtu na odevzdání zápisového lístku na tuto školu 10 pracovních dní od oznámení rozhodnutí.

Žádost o nové rozhodnutí denní forma

Žádost o nové rozhodnutí dálková forma

28Dub/20

Metodika postupu pro hodnocení žáka v 2. pololetí

MŠMT VYDALO VYHLÁŠKU K HODNOCENÍ DRUHÉHO POLOLETÍ 2019/2020

Vyhlášku si můžete přečíst zde:
Vyhláška hodnocení

K dispozici je také metodika k samotné vyhlášce:
  Vyhláška hodocení – metodika

Žáci SŠ a studenti VOŠ budou během 2 dnou informováni o metodice hodnocení žáků a studentů Střední školy podnikatelské a Vyšší odborné školy, s.r.o. prostřednictvím vnitřního informačního portálu školy.

21Dub/20

Informace k přípravným kurzům k přijímacím zkouškám – AKTUALIZOVÁNO

INFORMACE PRO ZÁJEMCE, KTEŘÍ SE PŘIHLÁSILI NA KURZY  DO KONCE ÚNORA

Vážení rodiče, milí žáci,

chtěl bych Vás touto cestou informovat ohledně situace kolem přípravných kurzů.

Vzhledem k stávající situaci je zřejmé, že nebude možné přípravné kurzy uskutečnit prezenční formu. Podle předběžných informací se budou konat přijímací zkoušky v červnu. Přesný termín ministerstvo teprve sdělí.

Jsme si vědomi, že tato nejistota je pro žáky a Vás velice nepříjemná – navíc s ohledem na skutečnost, že budou mít žáci pouze 1 termín pro přijímací zkoušku.

Naše škola v současné době vyučuje online formou pomocí webinářů (spojení s  žáky  pomocí audio-video konferencí). Proto jsme se rozhodli nabídnout Vašim dětem možnost zúčastnit se přípravných kurzů online.  Náš  systém umožňuje sdílení materiálů a plochy v rámci webináře, takže není problém, aby učitelé probírali jednotlivé úkoly a žáci vše viděli na svých zařízeních.

Abyste si uměli představit takovouto výuku, posílám odkaz na setkání žáků 2. ročníku v hodině matematiky. Video je v nižší kvalitě kvůli přenosu a velikosti.

Zde je ukázka: Výuka přes Microsoft Teams

Pro online výuku stačí mít tablet, notebook či PC s mikrofonem. Další možnost je smart mobil, ale zde je menší zobrazovací plocha, takže bychom spíše doporučili zařízení s větší obrazovkou.

Uskuteční se celkem 10 setkání online formou (5 hodin matematiky  a 5 hodin z českého jazyka a literatury, ne vyučovací hodiny, ale 60 minut)

Výuka by začala 2 týden v květnu, aby skončila nejpozději koncem května.

Cena za celý přípravný kurz je 500 Kč. Ti z Vás, co ještě neplatili za kurz a chtěli by se ho zúčastnit, tak prosím o zaslání částky 500 Kč na účet školy 1409893339/0800  VS: 052020 a do poznámky pro příjemce nezapomeňte napsat bez diakritiky příjmení Vašeho syna či dcery. Po zaplacení přípravného kurzu Vám budou zaslány další informace k přihlášení se na online kurzy.

V případě Vašeho zájmu, vyplňte prosím dotazník, abychom Vám mohli poslat email s odkazem na online semináře. V čase konání kurzu stačí jen kliknout na odkaz, který pošleme na Váš email a tím se spojíte do virtuální třídy.

Odkaz na dotazník:  Závazná přihláška k online kurzu

11Bře/20

Výuka pokračuje dále distanční formou (webináře)

Mílí rodiče, žáci a hlavně maturanti,

jsme si vědomi, že vzniklé mimořádné opatření nepřichází pro vás právě ve vhodnou chvíli vzhledem k blížícímu se konci 2.pololetí.

Proto jsme se rozhodli učinit opatření ze strany školy, aby výuka hlavně u maturitních předmětů probíhala alespoň distanční formou. Během čtvrtka a pátku připraví učitelé studijní materiály, testy, úkoly u svých předmětů, tak abyste mohli i nadále pokračovat ve studiu. Zařadíme (v případě vašeho zájmu) webinaře do  výuky za pomocí Teams online přenosu v době konzultačních hodin, které bychom vám oznámili.

Věřím, že toto rozhodnutí jistě oceníte a využijete jako další formu přípravy na blížící se maturitu.

Sledujte prosím informace přes Edupage kanál. Budeme Vás informovat o dalším postupu.

S pozdravem

vedení školy

10Bře/20

Uzavření škol od 11. 3. 2020 – Mimořádné opatření MZČR

Vážení rodiče, žákyně a žáci,

Ministerstvo zdravotnictví ČR vydalo mimořádné opatření o uzavření škol (příloha).

S účinností ode dne 11.března 2020 se zakazuje:

  • osobní přítomnost žáků a studentů na základním, středním a vyšším odborném vzdělávání ve školách a školských zařízeních podle zákona č.561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • osobní přítomnost studentů na studiu na vysoké školepodle zákona č.111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů.
  • Toto mimořádné opatření nabývá platnosti dnem jeho vydání.

Sledujte, prosím, průběžně webové stránky, kde budeme postupně zveřejňovat aktuální informace.

Podrobnější informace můžete najít na stránkách MŠMT nebo MZCR

Příloha:

Mimořádné opatření

05Bře/20

Výzva Krajské hygienické stanice Zlínského kraje

Důležité upozornění pro žáky a zákonné zástupce

Z důvodu předběžné opatrnosti a ochrany před potencionálním rozšířením onemocnění způsobeným koronavirem COVID-19 byla dne 5. 3. 2020 Krajskou hygienickou stanicí Zlínského kraje vydána výzva týkající se karanténních opatření pro osoby navracející se z regionů s výskytem onemocnění.

Tyto osoby budou po dobu 14 dnů ponechány v režimu domácí výuky s omluvenou absencí.

Bližší informace naleznete ve Výzvě KHS Zlín.

Mgr. Marek Ginter
jednatel společnosti Střední škola podnikatelská a Vyšší odborná škola, s.r.o.

Výzva Krajské hygienické stanice Zlínského kraje se sídlem ve Zlíně – dokument PDF

Základní zásady v období zvýšeného výskytu respirací – dokument PDF

Zdroj obrazového materiálu: Martin Slavoljubovski z Pixabay